Har fått gjort lite på listan..

JA då var det redan torsdag!! Veckorna rullar på!
Idag ska jag träffa min goa vän Inga-Lena!!
Igår var min coach här och gav mig instrutioner, p  månda är det hårdkörning och Sträng GI!
Ska bli en utmaning att minska i vikt och få tillbaka lite av Gabbi 32 år!!

Nova är en ängel så snäll och bara är med, underbar unge!!
Elliot så snäll storebror som ar väl hand om sin syster!

Klanta till mig igår jag som alltid missar allas födelsdeag, kom håg min vän Jenny att hon fyller idag, duktig som jag var köpte jag kort, frimärke, skev kortet, men la det aldrig på lådan;(( Typiskt mig!

Känner mig nöjd den här veckan har jag hunnit det jag skulle än så länge!!

Kommentarer
Postat av: madde

Men ett kort kom allt i lådan... å dä va te mäj!!!!!

Tack söta, blir så glad för kort!

puss på dig!

2009-09-03 @ 21:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0