ingenting blir som man tänkt!!!

Alla såg vi framemot en härlig Madonna konsert!! Den var sååå bra!!!! Men sen blev det kaos, där vi skulle sova hos en tjej fick en snefylla som heter duga, vi fick inte sova där!!! Hela den goa kvällen som börjat kanon blev ett faktum!

Tur att mamma Gabbi tog hand om alla och ordnade så vi åkte hem, kommer inte direkt prata mer med hon som orsakade det, finns liksom inen ursäkt för hennes beetende när man är 28 år mor o gift!!! Tragiskt!

Vad har mer hänt...... Som sagt jag ska skriva en bok någon gång i mitt liv, för konstigare saker än mitt liv får man leta efter;-)

Måndag började sambon jobba, skönt komma in i rutinerna igen och början på viktnedgång, 18 kilo bort!!! puh!! Jobbigt!

varit ute och gått som en idiot,, tur det finns dubbelvagn;-)
Elliot har äntligen börjat på sitt älskade dagis som han stormtrivs på, skönt!!

Nu är det dax för fredagsmys;-) vad har den här dagen att erbjuda då??

kram

Kommentarer
Postat av: Des

Sjysst kompis,NOT!! Boken vill jag läsa;-)

2009-08-14 @ 18:46:09
Postat av: Gabbi

Kul då har jag någon som vill läsa om ett liv ingen kan tro är sant;-) IDIOT till polare, kan in te tro det hänt!!! Hoppas du mår bra min vän....

2009-08-14 @ 22:26:21
Postat av: jessica

Ja jag måste erkänna att jag aldrig varit med om någon som varit med om märkligare saker i sina liv än du. Men, det har ju format dig till den du är och det är jag glad för. Vissa saker kunde i och för sig kvittat att hända dej, men men endel andra är ju de du får minnas med glädje =) Pöss

2009-08-15 @ 16:00:51
URL: http://hulans.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Jo visst har det format mig, men är trött på att jag slösat med tid i mitt liv, livet är för kort...

men boken blir nog bra;)

2009-08-15 @ 19:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0