Funderingar

Man känner sig lite vilsen i stora världen emellanåt, när jag tänker på mig ser jag inte att jag faktiskt är 2 barnsmorsa;-)!!
Hur har jag hamnat här??
Är jag kapabel till det?
Från att ha bra självförtroende och vet vad jag vill, från 2 företag till inga, känner jag mig som ingen, kroppen är katastrof, inget jobb, känns som jag står vid så många vägskäl....
Det jag VET är att mina barn är bäst och att innan jul kan jag ändå inte fundera på vad jag ska göra sen, det löser sig...
Men jag är inte längre Gabbi på systrarna knopp... Nu är jag NYA GABBI;-) Vad nu det blir...

För att kunna skriva här har jag bullat upp kudde för nappflaskan till Nova, allt för att vara effektiv;-)
Undra om det kan bli en bra film ikväll, men jag lär få se den själv, sambon somnar bara jag utalar film...

Kram från brudarna i soffan


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej gumman! Jag känner också igen mig i det du skriver. Det blir så när man byter situation och så måste det få vara, det är ju inte konstigt att det rör om i grytan när man byter sysselsätting och dessutom får barn! Klappa dig på kinden och trösta dig med att det ordnar sig, det har det ju gjort hittils för oss båda... Visst hade jag fin design? Det var stina och linda (länkat från min sida) som hade hackat sig in på min blogg och gjort om... Visst blev det fint. Jag har ingen aning om hur man gör...



Kram från två andra brudar i soffan =)

2009-08-03 @ 09:33:37
URL: http://sberg.blogg.se/
Postat av: Desirée

Hej gumman!

Livet är inte alltid lätt, det vet ju både du och jag;-) Den NYA Gabbi kommer att bli kanon, du löser det hela ska du se!



Kramis<3

2009-08-03 @ 14:27:24
URL: http://lifetakesaturn.blogg.se/
Postat av: jessica

haha så du har äntligen fattat att man kan lägga några timmar (som man egentligen inte har) här som terapi för själen. Ska bli kul att fortsätta läsa. Puss

2009-08-03 @ 14:48:23
URL: http://hulnas.blogg.se/
Postat av: Lotten

Jag måste vart inne i min egna lilla värld då för jag såg inte er ;-)



Ja ibland kan man bli helt överväldigad över hur fort allt går! man hänger inte riktigt med.. att man helt plötsligt har ansvar för två barn och allt annat runt omkring.. man måste kämpa själv för att få allt att gå ihop, nå sina mål osv.. det är ingen som gör det åt en direkt!.. Kram på dig!

2009-08-03 @ 17:32:10
URL: http://jolozi.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Tack alla för kommentarerna!!! Ni är goa!!

Livet är inte lätt alls att leva, men allt löser sig!!! Stora KRamar

2009-08-03 @ 20:58:34
URL: http://novelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0